Πηγαίνοντας κανείς μια βόλτα στην παραλία του Αστακού από το σημείο του ΚΤΕΛ προς το γήπεδο ποδοσφαίρου, θα συναντήσει την παρακάτω εικόνα.
Έναν κατεστραμμένο και επικίνδυνο παραλιακό πεζόδρομο, όπου πολλοί χρησιμοποιούν για την βόλτα, την γυμναστική τους ή άλλες δραστηριότητες.
Όπως βλέπετε στην φωτογραφία, έχει καταστραφεί ολόκληρος ο πεζόδρομος με κίνδυνο να πέσει κανείς μέσα.
Ενόψει και του καλοκαιριού, μήπως ο Δήμος Ξηρομέρου θα έπρεπε να κάνει κάτι γι' αυτό;
astakos-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!