Στο νοσοκομείο “Ελπίς” εισήχθη σήμερα το απόγευμα η Αλέκα Παπαρήγα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρώην γγ του ΚΚΕ αντιμετωπίζει καρδιολογικά προβλήματα.
Όπως επισημαίνεται, ωστόσο, η κατάσταση της υγείας της κρίνεται καλή και δεν εμπνέει καμία ανησυχία.
Στο νοσοκομείο μετέβη ο γγ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!