Αγγελική Ηλιάδη: Οι δύσκολες ώρες και το συγκινητικό μήνυμα στον γιο της! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Αγγελική Ηλιάδη: Οι δύσκολες ώρες και το συγκινητικό μήνυμα στον γιο της!

Αγγελική Ηλιάδη: Οι δύσκολες ώρες και το συγκινητικό μήνυμα στον γιο της!
Η Αγγελική Ηλιάδη συγκίνησε τους διαδικτυακούς της φίλους στο instagram…


Ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό κάποιες φωτογραφίες με το μεγάλο της γιο, τον Μπαμπίνο της, που είχε αποκτήσει με τον Μπάμπη Λαζαρίδη, ο οποίος δολοφονήθηκε.


Η Αγγελική Ηλιάδη σχολίασε τις φωτογραφίες με ένα συγκινητικό μήνυμα:


«Εσύ και εγώ μεγαλώσαμε μαζί… Ζήσαμε και περάσαμε τα δύσκολα μαζί… Οι δυο μας… Και παντα θα έχουμε ο ένας τον άλλον».









loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook