Ξαναχτύπησαν οι συμμορίες "κυνηγών" μετάλλων που άρπαξαν τις καμπάνες από δύο εκκλησίες.
Το διπλό χτύπημα στις τοπικές κοινωνίες έγινε μέσα σε λίγες ώρες, χωρίς κανείς να δει τους ιερόσυλους που πήγαν πρώτα στην εκκλησία του Αγίου Σύλλα στο Δήμο Τεμένους και κατέβασαν την καμπάνα.
Αμέσως μετά, κατευθύνθηκαν προς το ξωκκλήσι της Παναγίας κοντά στην κοινότητα στην περιοχή του Βενεράτου του δήμου Παλιανής.
Και εκεί, κατέβασαν από τη θέση της τη μοναδική καμπάνα και εξαφανίστηκαν, χωρίς κάποιος να δει με τι είδους μέσο. Πάντως, θεωρείται βέβαιο ότι είχαν χρησιμοποιήσει φορτηγό για να μεταφέρουν το βαρύ φορτίο τους. Οι κάτοικοι αντιλήφθηκαν τις κλοπές όταν ήταν πια αργά και η τοπική Αστυνομία αναζητά τους δράστες.
Πηγή: protothema.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!