Σοβαρό πρόβλημα φαίνεται να έχει ανακύψει με την παύση της λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών στην περιοχή της Αγίας Τριάδας.
Δεν είναι λίγες οι καταγγελίες στο agrinioreport.com από επαγγελματίες οδηγούς και μη, καθώς τις 4 τελευταίες μέρες έχουν σταματήσει να λειτουργούν τα φανάρια στην Αγία Τριάδα. Πολλοί από αυτούς έχουν απευθυνθεί στην αστυνομία χωρίς όμως να έχει αλλάξει κάτι. Έτσι, κάνουν έκκληση ούτως ώστε οι ιθύνοντες να φροντίσουν να επισκευάσουν τους σηματοδότες σε μια περιοχή που αποτελεί ιδιαίτερα κομβικό σημείο και είναι πολυσύχναστη, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!