Περιπολικό πέρασε με «κόκκινο» χωρίς να συντρέχει λόγος « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Περιπολικό πέρασε με «κόκκινο» χωρίς να συντρέχει λόγος

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:30 π.μ.  |  Κυριακή 19 Απριλίου 2015



Τo καλό παράδειγμα έδωσε το πρωί του Σαββάτου ένα περιπολικό στη συμβολή των οδών... Παναχαϊκού και Ιεροθέου, κοντά στο Σκαγιοπούλειο.

Παρ’ ότι δεν κυνηγούσε κάποιον δραπέτη, δεν επρόκειτο για καταδίωξη ή έκτακτη περίπτωση και χωρίς να έχει τον φάρο αναμμένο, πέρασε τη διασταύρωση με το φανάρι να είναι στο κόκκινο.

Επιπροσθέτως, σε επιβεβαίωση όλων των παραπάνω, ο οδηγός του περιπολικού τα προηγούμενα λεπτά κινείτο επί της οδού Παναχαϊκού με πολύ μικρή ταχύτητα, γεγονός που δεν τον εμπόδιζε, προφανώς, να περιμένει στον φωτεινό σηματοδότη.

Στην εν λόγω διασταύρωση έχουν συμβεί αρκετά τροχαία ατυχήματα, πριν, αλλά και μετά την τοποθέτηση φαναριών.

Είναι χαρακτηριστικό δε, πως το συγκεκριμένο περιπολικό όταν ο φωτεινός σηματοδότης από κίτρινος έγινε κόκκινος «γκάζωσε» για να τον περάσει, χωρίς να σκεφτεί ο οδηγός του ότι κάποιος ενδεχομένως είχε ξεκινήσει την πορεία του από τον απέναντι δρόμο.

Διερωτάται λοιπόν κανείς, «αν τα όργανα της τάξης» δίνουν τέτοια παραδείγματα, ο απλός πολίτης τι μπορεί να κάνει;

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...