Στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας διακομίστηκε ένας νεαρός ποδηλάτης, που τραυματίστηκε το πρωί, κατά τη διάρκεια βόλτας στο κέντρο της πόλης.
Ο ποδηλάτης έπεσε σε σπασμένες πλάκες του πεζοδρομίου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο πόδι.
Αυτόπτες μάρτυρες έσπευσαν να τον βοηθήσουν και κάλεσαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να τον παραλάβει.
Πηγή: ptolemaidalive.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!