Ένα οικογενειακό δράμα με πρωταγωνιστές δύο ανήλικους γονείς και το μόλις 3,5 μηνών παιδάκι του βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες μέρες στην Πάτρα.
Η υπόθεση κορυφώθηκε πριν από περίπου 7 μέρες, οπότε και σύμφωνα με σχετικές πληροφορίες, ο πατέρας άρπαξε το βρέφος από την μαμά του.
Το συμβάν κατήγγειλε το μεσημέρι της Μεγάλη Τρίτης η κοπέλα.
Μετά την καταγγελία της 16χρονης κινητοποιήθηκε η Αστυνομία, όργανα της οποία κατάφεραν αργά το απόγευμα να βρουν το παιδάκι, στο σπίτι της μητέρας του 16χρονου πατέρα. Το μωρό τελικά επιστράφηκε στην μητέρα του.
thebest
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...