Αγρίνιο: Έκλεβαν χαλκοσωλήνες από το παλαιό νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Αγρίνιο: Έκλεβαν χαλκοσωλήνες από το παλαιό νοσοκομείο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:56 μ.μ.  |  Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Αγρίνιο: Έκλεβαν χαλκοσωλήνες από το παλαιό νοσοκομείο Συνελήφθησαν δυο άτομα
Συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας, δύο ημεδαποί άνδρες, ηλικίας 38 και 37 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία κλοπή κατά συναυτουργία.

Ειδικότερα, χθες το  μεσημέρι στο Αγρίνιο, οι δύο δράστες, ενεργώντας από κοινού, αφαίρεσαν τμήματα σωλήνων χαλκού από το παλαιό νοσοκομείο Αγρινίου.

Άμεσα κινητοποιήθηκαν οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας, οι οποίοι εντόπισαν τους δύο δράστες σε κοντινή απόσταση από το παλαιό νοσοκομείο και τους συνέλαβαν, ενώ κατέσχεσαν τους σωλήνες χαλκού.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...