Μετά τον Τζανδάρη και τον Κατσικά και ο Νίκος Σπυρόπουλος έλυσε τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ. Βέβαια, η περίπτωσή του δεν μπορεί να θεωρηθεί ίδια με αυτή των άλλων δύο ποδοσφαιριστών.
Ο “Δικέφαλος Αετός” δεν είχε συζητήσει με τον αμυντικό του για ανανέωση της συνεργασίας τους, η οποία και δεν συνεχίστηκε.
Βέβαια, η ΠΑΕ ευχαρίστησε τον παίκτη.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!