Ο σεβασμός στους νεκρούς και στα κοιμητήρια είναι ένα αδιαπραγμάτευτο ζήτημα. Η τελευταία κατοικία των ανθρώπων αν μη τι άλλο θα πρέπει να διατηρείται καθαρή. Αυτό που καταγγέλλουν όμως οι συγγενείς νεκρών στο κοιμητήριο του Αγρινίου στο AgrinioNet.gr αναδεικνύει την αδιαφορία της υπηρεσίας καθαριότητας. Οι συγγενείς καταγγέλλουν ότι ενώ κάθε Σάββατο απορριμματοφόρο του δήμου Αγρινίου προχωρούσε στην αποκομιδή των απορριμμάτων τις τελευταίες 20 ημέρες, το απορριμματοφόρο δεν περνά από το χώρο του νέου κοιμητηρίου και τα σκουπίδια τόσο μέσα στους κάδους όσο και έξω από αυτούς είναι ένα θέμα που δεν συνάδει με το χώρο. Κάναμε μια έρευνα και στους δυο χώρους και είδαμε ότι στο παλιό κοιμητήριο τα σκουπίδια από τους κάδους είχαν μαζευτεί σε αντίθεση με το νέο κοιμητήριο. Αλήθεια γιατί το απορριμματοφόρο του δήμου Αγρινίου δεν προχωρά στην αποκομιδή και στα δυο κοιμητήρια; Μήπως υπάρχουν νεκροί δύο ταχυτήτων; Οι συγγενείς πάντως διαμαρτύρονται έντονα για αυτού του είδους την συμπεριφορά. Ο προϊστάμενος της καθαριότητας στο δήμο Αγρινίου ίσως θα έπρεπε να κάνει τον κόπο να μεταβεί μέχρι το κοιμητήριο ώστε να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την κατάσταση που επικρατεί.
AGRINIONET.GR
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!