Βγήκε το “διαζύγιο” του ΠΑΟΚ με τον Αναστασιάδη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Βγήκε το “διαζύγιο” του ΠΑΟΚ με τον Αναστασιάδη

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   12:55 π.μ.  |  Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Βγήκε το “διαζύγιο” του ΠΑΟΚ με τον Αναστασιάδη

Και... τυπικά χώρισαν οι δρόμοι του ΠΑΟΚ και του Έλληνα τεχνικό, με την ΠΑΕ να τονίζει πως “φεύγει ένας φίλος”
Ο Μακεδόνας τεχνικός υπέγραψε τη λύση της συνεργασίας, χωρίς να γίνει γνωστό το ποσόν της αποζημίωσης που θα εισπράξει.

Από την πλευρά του “δικεφάλου του Βορρά” τόνιζαν πως “... ο Αναστασιάδης φεύγει σαν φίλος, όπως θέλουμε να γίνεται με οποιονδήποτε αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ”.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...