Σύσκεψη για τον άξονα Πάτρας-Πύργου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Σύσκεψη για τον άξονα Πάτρας-Πύργου

στις   3:15 μ.μ.  |  Δευτέρα 6 Απριλίου 2015




Θα συζητηθούν οι ενέργειες για την υλοποίηση του έργου
Σύσκεψη τη Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου στις 12 στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων συγκαλεί ο αναπληρωτής υπουργός Χρήστος Σπίρτζης για το δρόμο Πάτρας-Πύργου.

Στη σύσκεψη, που θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των φορέων της Δυτικής Ελλάδας, θα γίνει αναλυτική και σε βάθος ενημέρωσή τους, για τις ως τώρα ενέργειες και τον προγραμματισμό του υπουργείου για την υλοποίηση του έργου, καθώς επίσης και για την κατάθεση σχετικών προτάσεών τους.

Στη συνάντηση προσκαλούνται οι βουλευτές των νομών Αχαΐας και Ηλείας, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας και στελέχη της Περιφέρειας, δήμαρχοι των περιοχών από τις οποίες διέρχεται ο οδικός άξονας, οι πρόεδροι και εκπρόσωποι των διοικήσεων ΤΕΕ/Τμήμα Δυτικής Ελλάδας, Εμπορικού και Βιοτεχνικού-Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αχαΐας και Ηλείας, Κινημάτων και Συλλογικοτήτων της περιοχής και άλλων σχετικών με το αντικείμενο τοπικών φορέων.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...