Σύλληψη 20χρονου για αθλητική βία και παράνομη κατοχή εκρηκτικών υλών
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, χθες (14-4-2015) το απόγευμα, στο Καινούριο Αγρινίου, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, ένας 20χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για αθλητική βία, παράνομη κατοχή εκρηκτικών υλών και κροτίδων.
Για την ίδια υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία για αθλητική βία σε βάρος ενός 48χρονου ημεδαπού, τα στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητείται.
Ειδικότερα, χθες το απόγευμα, στο Καινούριο, κατά τη διάρκεια, του ποδοσφαιρικού αγώνα για τον υποβιβασμό ομάδας (play out), μεταξύ των ομάδων ΠΑΟ Δόξα Καινουρίου - Άρης Αιτωλικού της Α΄ κατηγορίας E.Π.Σ.Α., ο 20χρονος έριξε ένα σακίδιο πλάτης, από τον εξωτερικό χώρο του γηπέδου προς το εσωτερικό, σε μερίδα οπαδών, το οποίο κατασχέθηκε από αστυνομικούς.
Κατά τον έλεγχο του σακιδίου, οι αστυνομικοί βρήκαν στο εσωτερικό του και κατέσχεσαν:
• (5) αυτοσχέδιους εμπρηστικούς - εκρηκτικούς μηχανισμούς,
• (11) κροτίδες,
• μονωτική ταινία κα
• (1) κομμάτι ύφασμα
Σε ότι αφορά τον 48χρονο, επιτέθηκε λίγο πριν τη λήξη του αγώνα σε 29χρονο ποδοσφαιριστή και του προξένησε σωματικές βλάβες με μια ομπρέλα στο κεφάλι. Από την προανάκριση που ενήργησαν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του 48χρονου και αναζητείται προκειμένου να συλληφθεί. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου.
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ο διαιτητής Στυλιαράς στο φύλλο αγώνος επιβεβαιώνει τα περί τραυματισμού ποδοσφαιριστή του Άρη αναφέροντας τα εξής:
«Στο 90+4 του αγώνα φίλαθλος της γηπεδούχου ομάδας χτύπησε τον ποδοσφαιριστή της ομάδα του Άρη Αιτωλικού Μπούσγο με ομπρέλα στο πρόσωπο όταν αυτός πήγε να εκτελέσει πλάγιο άουτ με αποτέλεσμα να πέσει αναίσθητος στο έδαφος. Ταυτόχρονα εισήλθαν εντος του αγωνιστικού χώρου περίπου είκοσι φίλαθλοι του Άρη Αιτωλικού.
Ως εκ τούτων των γεγονότων αποφάσισα την οριστική διακοπή του αγώνα, ενώ απέμεινε ένα λεπτό καθυστερήσεων. Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας του Άρη Αιτωλικού Μπούσγος διεκομίσθη με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Αγρινίου».
Διακοπή έχουμε αυτή την στιγμή στο γήπεδο του Καινουρίου που πραγματοποιείται το τρίτο στην σειρά των play-out παιχνίδι ανάμεσα στην Δόξα Καινουρίου και τον Άρη Αιτωλικού με το σκορ να είναι 2-2.
Το παιχνίδι διεκόπη ενώ παιζόντουσαν οι καθυστερήσεις του παιχνιδιού καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες ο παίκτης του Άρη Αιτωλικού Μπούσγος χτυπήθηκε με ομπρέλα, με τον διαιτητή κ. Στυλιαρά και τους βοηθούς του να έχουν αποσυρθεί στα αποδυτήρια, ενώ αναμένεται και ασθενοφόρο ώστε να παραλάβει τον τραυματία.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει οριστική διακοπή στο παιχνίδι..
Περισσότερα σε λίγο..
aitosports.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!