Η «Φιλοζωϊκή Οργάνωση Αγρινίου» καταγγέλλει πως ασυνείδητος κάτοικος (προφανώς) φαίνεται να θανάτωσε σκύλο σε γνωστή περιοχή του Αγρινίου.Ο θάνατος τους σκύλου επήλθε με ιδιαίτερα βάναυσο τρόπο και συγκεκριμένα φαίνεται πως ένα είδος ξύλινου παλουκιού έχει διαπεράσει το άτυχο ζώο από το λαιμό και κάτω. Η Φιλοζωική Οργάνωση Αγρινίου καταγγέλλει επίμονα τέτοιες κινήσεις ανεβάζοντας και τις εικόνες από το άψυχο τετράποδο σε γνωστό κοινωνικό δίκτυο, μήπως κάποια στιγμή γίνουν παράδειγμα και για άλλους «επιτήδειους».
Κάποιες από τις εικόνες είναι παραμορφωμένες για ευνόητους λόγους.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook