aitoloakarnanianet
Δευτέρα 20 Απριλίου 2015
Aνέκδοτο: Η εξέλιξη του καμακιού...στην Ελλάδα!
1970: Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;
2000: Έχω και Porsche, πάμε μια βόλτα;
2015:...
Έχω ανοιχτό καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9