Aνέκδοτο: Η εξέλιξη του καμακιού...στην Ελλάδα! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Aνέκδοτο: Η εξέλιξη του καμακιού...στην Ελλάδα!



1970: Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;
2000: Έχω και Porsche, πάμε μια βόλτα;
2015:...
Έχω ανοιχτό καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook