Aνέκδοτο: Η εξέλιξη του καμακιού...στην Ελλάδα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Aνέκδοτο: Η εξέλιξη του καμακιού...στην Ελλάδα!

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   2:09 μ.μ.  |  Δευτέρα 20 Απριλίου 2015



1970: Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;
2000: Έχω και Porsche, πάμε μια βόλτα;
2015:...
Έχω ανοιχτό καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...