
Αναγνώστρια μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα, που αφορά 7 κουταβάκια στην περιοχή του ανεμόμυλου στον Αστακό:
"Θέλω να ενημερώσω ότι στον ανεμόμυλο του Αστακού υπάρχουν 7 εγκαταλελειμμένα κουτάβια. Παρακαλώ πολύ να υπάρξει κάποια ενημέρωση προς την φιλοζωική ή κάποια γρήγορη παρέμβαση... παρακαλώ πολύ...".
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!