Δεύτερη αυτοκτονία θα είχαμε χθες στην Πάτρα, αν οι οικείοι της δεν την προλάβαιναν. Ο λόγος για μια 62χρονη γυναίκα, στην περιοχή της Αγυιάς, η οποία επιχείρησε να απαγχονιστεί στο σπίτι της.
Ωστόσο την αντιλήφθηκαν οι οικείοι της και την απέτρεψαν.
Μάλιστα κάλεσαν την αστυνομία, η οποία μετέφερε τη γυναίκα στην Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας, όπου οι γιατροί γνωμάτευσαν ότι χρειάζεται να παραμείνει για νοσηλεία.
thebest
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!