Θλίψη για τον χαμό του 57χρονου υπαστυνόμου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Θλίψη για τον χαμό του 57χρονου υπαστυνόμου

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:47 μ.μ.  |  Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Πάτρα: Θλίψη για τον χαμό του 57χρονου υπαστυνόμου Νίκου Βρέττη Αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας



Θλίψη στις τάξεις των αστυνομικών υπαλλήλων της Πάτρας προκάλεσε η είδηση του θανάτου του Υπαστυνόμου Νίκου Βρέττη που επί χρόνια (απο το 1985 εως το 2003) υπηρετούσε στο κέντρο της Άμεσης Δρασης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαϊας.

Ο αστυνομικός έφυγε σε ηλικία μόλις 57 ετών μετά απο προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε. Η κηδεία του έγινε στους Χράνους Μεσσηνίας, τόπο καταγωγής του όπου διέμενε τα τελευταία χρόνια.

Ο Νίκος Βρέτης είχε δύο γιούς, ένας εκ των οποίων υπηρετεί στην Ελληνική Αστυνομία




thebest
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...