Επίθεση από έξαλλο 45χρονο στο γραφείο συγκοινωνιών Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Επίθεση από έξαλλο 45χρονο στο γραφείο συγκοινωνιών Αγρινίου


Γυαλιά καρφιά έκανε χθες ,για αδιευκρίνιστους έως τώρα λόγους,ένας 45χρονος αγνώστων λοιπών στοιχείων,το γραφείο της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών στο Αγρίνιο.

Πιο συγκεκριμένα ο 45 χρόνος εισέβαλε στο γραφείο συγκοινωνιών σε έξαλλη κατάσταση και κραδαίνοντας ένα έγγραφο της συγκεκριμένης υπηρεσίας άρχισε να απειλεί τους υπαλλήλους και να τους βρίζει με ακατονόμαστες εκφράσεις .

Στη συνέχεια κατέστρεψε δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές , προξένησε διάφορες φθορές και αποχώρησε σε έξαλλη κατάσταση.

Μετά την αποχώρησή του οι υπεύθυνοι μετέβησαν στην Αστυνομική Διεύθυνση Ακαρνανίας και υπέβαλλαν μηνύσεις κατά αγνώστου για παραβίαση οικιακής ειρήνης.

Ο δράστης αναζητείται από την αστυνομία.

agriniotimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook