Κατασχέθηκαν και αποτεφρώθηκαν χθες στο Αγρίνιο άλλοι 3 τόνοι ακατάλληλου προς κατανάλωση κρέατος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, ύστερα από ελέγχους που διενεργήθηκαν χθες στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου, εντοπίστηκαν και στη συνέχεια κατασχέθηκαν 3.000 κιλά κρεάτων, χοιρινών και αμνοεριφίων. Κατόπιν, ολόκληρη αυτή η ποσότητα κρεάτων αποτεφρώθηκε και οι παραβάτες θα τιμωρηθούν σύμφωνα με τις προβλεπόμενες από τον νόμο διοικητικές κυρώσεις. Συνιστάται ιδιαίτερη προσοχή από μέρους των καταναλωτών στην αγορά κρέατος καθώς πρόσφατα υπήρξε άλλη μια κατάσχεση μεγάλης ποσότητας παράνομου κρέατος η οποία ανερχόταν στα 2.700 κιλά.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...