22χρονος πήγε να μπεί σε βάρκα και ακρωτηριάστηκε « aitoloakarnanianet

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

22χρονος πήγε να μπεί σε βάρκα και ακρωτηριάστηκε

Πρέβεζα: 22χρονος πήγε να μπήκε σε βάρκα και ακρωτηριάστηκε   Εργατικό ατύχημα
Ένα τραγικό εργατικό ατύχημα συνέβη λίγο μετά τις 11:30 π.μ στην Cleopatra Marina της Πρέβεζας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Mypreveza .gr, ένας 22 εργαζόμενος στην μαρίνα στην προσπάθεια του να μπει σε μία βάρκα ακρωτηριάστηκε στο αριστερό του πόδι (κάτω από το γόνατο).

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του Νοσοκομείου Πρέβεζας όπου και τον μετέφερε για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Ο 22χρονος έχει τις αισθήσεις και είναι απόλυτα ψύχραιμος ενώ πριν λίγο ξεκίνησε η διακομιδή του στο Νοσοκομείο των Ιωαννίνων όπου θα γίνει το χειρουργείο για την συγκόλληση του ακρωτηριασμένου μέλους.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook