Έφυγε από τον ΑΝΤ1 και πήγε στο...! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Έφυγε από τον ΑΝΤ1 και πήγε στο...!

Έφυγε από τον ΑΝΤ1 και πήγε στο...!

Ήταν χρόνια στον τηλεοπτικό σταθμό του Αμαρουσίου, έφυγε από τον Ant1 και βρήκε νέα τηλεοπτική στέγη.
Μάλιστα ξεκινά την εκπομπή αμέσως μετά το Πάσχα!

Ο λόγος για την Ελένη Καρποντίνη, που θα παρουσιάζει την εκπομπή «Blender», όπου πρόκειται για ένα μεσημεριανό μαγκαζίνο του ACTION 24 από την Τρίτη του Πάσχα 14 Απριλίου και κάθε μέρα.

Στην παρέα της θα είναι και ο Δημοσθένης Καρμοίρης με τον Ευάγγελο Μίχο.


Πηγή: Gossip-tv


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook