Μία 19χρονη "έσβησε" μετά από τροχαίο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Μία 19χρονη "έσβησε" μετά από τροχαίο

Μία 19χρονη `έσβησε` μετά από τροχαίο στο Ναύπλιο
Μια νέα γυναίκα έχασε την ζωή της τα ξημερώματα και δύο άλλες τραυματίστηκαν, σε τροχαίο δυστύχημα που έγινε στην Αγία Ελεούσα Ναυπλίου.
Το ΙΧ που οδηγούσε μια 19χρονη και στο οποίο επέβαιναν ακόμα δύο συνομήλικές της,
στο 1ο χιλιόμετρο του δρόμου Αγίας Ελεούσας - Νέας Τίρυνθας, για άγνωστη αιτία,
ξέφυγε από την πορεία του, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των τριών κοριτσιών.

Οι 19χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Ναυπλίου, όπου λίγο μετά η μία 19χρονη, που επέβαινε στο αυτοκίνητο, υπέκυψε στα τραύματά της.

Τα αίτια του δυστυχήματος ερευνά κι κάνει προανάκριση η Τροχαία Ναυπλίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook