Ιδού ο υπέροχος ύμνος στον ναρκισσισμό! Απορώ πως επιβιώναμε πριν την εμφάνιση των smartphones και τη δυνατότητα να τραβάμε φωτογραφίες τα μούτρα μας όπου και αν βρισκόμαστε, ανεξαρτήτου αισθητικής…
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|