Νέα Μανωλάδα: Γιατί έπεσαν στο κενό ο 18χρονος και η 40άρα - Στον Άγιο Ανδρέα η γυναίκα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Νέα Μανωλάδα: Γιατί έπεσαν στο κενό ο 18χρονος και η 40άρα - Στον Άγιο Ανδρέα η γυναίκα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:15 μ.μ.  |  Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Νέα Μανωλάδα: Γιατί έπεσαν στο κενό ο 18χρονος και η 40άρα - Στον Άγιο Ανδρέα η γυναίκα Προηγήθηκε καβγάς
Από μπαλκόνι ύψους τριών μέτρων, βρέθηκε στο έδαφος, τα ξημερώματα της περασμένης Τετάρτης, μια 40χρονη βουλγάρα από την περιοχή της Νέας Μανολάδας, η οποία τραυματίσθηκε και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο της Πάτρας, «Άγιος Ανδρέας».

Σύμφωνα με πηγές του patrisnews.com, η 40χρονη, βρέθηκε στο κενό, όταν συνεπλάκη με 18χρονο ομοεθνή της ο οποίος είχε εισέλθει παράνομα στην οικία της με σκοπό να έχει φιλική συνάντηση με την ανήλικη κόρη της, χωρίς την θέλησή τους και προσπάθησε να διαφύγει μόλις έγινε αντιληπτός από τη μητέρα του κοριτσιού.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, ο 18χρονος, στην προσπάθειά του να διαφύγει, μόλις κατάλαβε πως έγινε αντιληπτός από την μητέρα της 15χρονης, που εκείνη την ώρα βρισκόταν στην οικία της, συνεπλάκη μαζί της με αποτέλεσμα να καταλήξουν και οι δύο στο έδαφος από το μπαλκόνι ύψους τριών μέτρων.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η 40χρονη να υποστεί σοβαρά τραύματα και να μεταφερθεί εσπευσμένα στο Νοσοκομείο της Πάτρας «Άγιος Ανδρέας», που παραμένει νοσηλευόμενη εκτός κινδύνου.

Ο 18χρονος βούλγαρος συνελήφθη από τους αστυνομικούς χθες το μεσημέρι και κρατείται προκειμένου να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αμαλιάδας.



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...