
Για την επικοινωνία του Δημήτρη Ουγγαρέζου και του Γιώργου Λιάγκα, με αφορμή το "Ouga Challenge, μίλησε η Φαίη Σκορδά στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1, με την ίδια να εκτιμά πως οι δυο τους αρχίζουν να έρχονται πιο κοντά σιγά σιγά.
«Επειδή τα λέμε όλα σε αυτή την εκπομπή... Όντως έστειλε μήνυμα, μετά πήρα το τηλέφωνο και τα διάβασα κι εγώ, αλλά δεν μου επιτρέπεται να σας πω... Του είπε "Γιώργο μου, έγινε αυτό, όπως ξέρεις και εγώ οφείλω να στο πω, καταλαβαίνω ότι δεν γίνεται, του έγραψε, γιατί είσαι απέναντι". Δεν είναι και ωραίο τηλεοπτικά να είναι παρουσιαστής εδώ και να πάει στο άλλο...» αποκάλυψε η Φαίη.
«Του είπε ότι είναι προτιμότερο να τα πούνε αλλού και όχι με αφορμή μία εκπομπή και από ότι κατάλαβα θα γίνει! Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο... Πάντως, εγώ αισθάνομαι ότι ο πάγος αυτός έσπασε και κρατάμε ότι μπορεί επαγγελματικά να σταματάς, αλλά κάποιες σχέσεις μπορούν να συνεχίσουν» συμπλήρωσε η παρουσιάστρια.
Δείτε το απόσπασμα!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!