
«Πριν βαφτίσουμε κάποιον 'ξένο' ας μπούμε στην θέση του», έγραψε η Ρένα Δούρου...
στον προσωπικό λογαριασμό της στο Twitter, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων.
Έκος όμως από το μήνυμα, η περιφερειάρχης Αττικής, έστειλε το δικό της μήνυμα και με την παρακάτω φωτογραφία!

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!