
«Πριν βαφτίσουμε κάποιον 'ξένο' ας μπούμε στην θέση του», έγραψε η Ρένα Δούρου...
στον προσωπικό λογαριασμό της στο Twitter, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων.
Έκος όμως από το μήνυμα, η περιφερειάρχης Αττικής, έστειλε το δικό της μήνυμα και με την παρακάτω φωτογραφία!

| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...