Η Σπυροπούλου με δύο παίκτες του Ολυμπιακού - Tι τρέχει; [photo] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Η Σπυροπούλου με δύο παίκτες του Ολυμπιακού - Tι τρέχει; [photo]

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   8:16 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015


Σε γνωστό στέκι της Γλυφάδας βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Η ξανθιά παρουσιάστρια δέχτηκε την πρόσκληση του καλό της φίλου Χάρη Σιανίδη και τον τίμησε με την παρουσία της στο Sushija, όπου εκείνος έχει αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις του μαγαζιού.


Στο ίδιο μέρος ήταν προσκεκλημένοι και πολλοί άλλοι από τον καλλιτεχνικό χώρο και τον αθλητικό, μεταξύ άλλων ο Τάσος Αυλωνίτης και ο Ανδρέας Μπουχαλάκης.


Οι δύο παίκτες του Ολυμπιακού ήταν εκτός αποστολής για το σημερινό ματς με τον Αστέρα Τρίπολης και είπαν να βγουν να ξεσκάσουν.


Η ξανθιά παρουσιάστρια παρότι πόζαρε με αρκετό κόσμο, στον δικό της προσωπικό λογαριασμό στο Instagram προτίμησε να ποστάρει φωτογραφία μόνο με τους ποδοσφαιριστές των Πειραιωτών . Εμείς δεν γνωρίζαμε ότι έχει ερυθρόλευκα αισθήματα. Εσείς;




sdna.gr/

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...