Μας θάμπωσε από ομορφιά η Super League! [photos] « aitoloakarnanianet

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Μας θάμπωσε από ομορφιά η Super League! [photos]




H 29η αγωνιστική ολοκληρώνεται σήμερα στα Χανιά, όμως, εμείς δεν κρατιόμαστε και σας παρουσιάζουμε ό,τι πιο όμορφο υπήρχε στις κερκίδες των γηπέδων της Super League.



Με αρκετά παιχνίδια στην επαρχία (Αγρίνιο, Κομοτηνή, Βέροια, Τρίπολη, Ξάνθη) και ένα στον Πειραιά δεν έχουμε παράπονο για τις όμορφες παρουσίες που συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός...


Είναι ωραία στον Πειραιά...


Χαμόγελα στην Κομοτηνή


Φιλάκι από τη Βέροια


Ακριτικές ομορφιές...



sdna.gr
Επειγόντως διαρκείας για τον Αστέρα


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook