Εδώ και πολλά χρόνια βρισκεται σε αθλια κατασταση αυτος ο αρχαϊκος θησαυρός της χώρας, υπό τον κίνδυνο κατάχωσης κατω απο οικοδομή!!! Η αρχική απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, λίγο μετά την ανασκαφή του μνημείου, ήταν να απαλλοτριωθεί το οικόπεδο για να αναδειχθει ο ναός, ομως για ανεξηγητο λογο αναθεωρήθηκε και αποφασίστηκε να διατηρηθεί στο υπόγειο της υπό ανέγερση πολυκατοικίας. Το ζήτημα όμως έκτοτε «πάγωσε».
Πρόκειται για ένα εύρημα μοναδικό στο είδος του, με τεράστια αρχαιολογικη, τουριστική και καλλιτεχνικη αξια (χαρακτηριζεται και ως ο Παρθενώνας της Θεσσαλονικης). Ειναι μεγαλη ντροπη του εθνους, οχι μονο που δεν εχει πραγματοποιηθει ανασκαφή και ανάδειξη του μνημείου, αλλα και η απόφαση ανέγερσης οικοδομής επανω του.
Παρακληση προς όλους τους Ελληνες, ψηφίστε και διαδώστε το ψήφισμα για να ταρακουνήσουμε τις αρμόδιες αρχες, να δείξουμε οτι δεν ειμαστε αδιάφοροι πολίτες και απαιτούμε την διάσωση του αρχαίου πολιτισμού και αυτου του Ναού, γιατί δεν ανήκει μόνο σε εμάς αλλά και στους απογόνους μας. Ας διορθώσουμε εμείς αυτήν την ντροπή, πιστεύω οτι όλοι μαζί μπορούμε.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΜΑ!
Περισσοτερες πληροφορίες για τον Ναό της Αφροδίτης εδω: http://www.thessalonikiartsandculture.gr/blog/dimitris-symeonidis/naos-tis-afroditis-o-parthenonas-tis-thessalonikis#.U7VBRJSB3fR
ψηφιστε εδω: https://secure.avaaz.org/el/petition/IST_Eforeia_Proistor_Klasikon_Arhaiotititon_Dimarho_Thesnikis_Mpoytari_SOS_gia_ton_arhaiko_Nao_tis_Afroditis_stin_Thessa/?ckgEFdb
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!