"Γλίτωσα από βέβαιο θάνατο κυριολεκτικά από θαύμα και ο κος Μίχος αγρόν ηγόραζε" [photos] « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

"Γλίτωσα από βέβαιο θάνατο κυριολεκτικά από θαύμα και ο κος Μίχος αγρόν ηγόραζε" [photos]



Πριν από 3 μήνες και συγκεκριμένα στις 18/12/2014 εγώ και ο πατέρας μου είχαμε ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα έξω από την Ολυμπιάδα Χαλκιδικής στον Δήμο Αριστοτελη με μια...
αγελάδα
Εγώ ως συνοδηγός και σύμφωνα με την Τροχαία σώθηκα από θαύμα. Φανταστείτε πως ούτε η αστυνομία ούτε κανείς από τους αυτόπτες μάρτυρες δεν πίστευε ότι βγήκα ζωντανή μέσα από αυτό το αυτοκίνητο λόγω της σφοδρότητας του ατυχήματος.

Σήμερα καθώς περνούσα από τον ίδιο δρόμο προς την Αμμουλιανή μέσα στο δρόμο για άλλη μια φορά είχε αγελάδες.

Διαμαρτύρομαι έντονα αφού σώθηκα από θαύμα κυριολεκτικά και ρωτάω τι περιμένετε κύριε Μίχο;
Περιμένετε να σκοτωθεί κόσμος για να κάνετε κάτι;
Είστε βολεμένος στην καρέκλα σας και δεν σας ενδιαφέρει τίποτα;





loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook