ΑΙΣΧΟΣ: Δείτε τι έκαναν βάνδαλοι στον Ιερό Ναό της Παναγίας Καπνικαρέα στην Ερμού [photos] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΑΙΣΧΟΣ: Δείτε τι έκαναν βάνδαλοι στον Ιερό Ναό της Παναγίας Καπνικαρέα στην Ερμού [photos]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:10 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Μετά το τεράστιο μαύρο γκράφιτι στο ιστορικό κτίριο του Πολυτεχνείου, άλλα ένα ιστορικό κτίσμα της Αθήνας λέρωσαν βάνδαλοι...

Με σπρέι κόκκινου και μωβ χρώματος άγνωστοι έγραψαν ένα σύνθημα στον τοίχο της ιστορικής εκκλησίας της Παναγίας Καπνικαρέα στην οδό Ερμού.

Σύμφωνα με τους περιοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής, το Σάββατο στις 19:30 το απόγευμα, ομάδα περίπου 200 ατόμων, κατέβαινε την Ερμού προς κατεύθυνση το Μοναστηράκι, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ των δικαιωμάτων των μεταναστών.

Κάποιος νεαρός πήδηξε μέσα στον προαύλιο χώρο του αρχαιολογικού μνημείου και έγραψε στον τοίχο: «Σπάμε τον φόβο, βγαίνουμε στον δρόμο. Πορεία 4/4».

Η νεωκόρος του ναού προσπάθησε να το αφαιρέσει αλλά δεν τα κατάφερε και μετά έφθασε στο σημείο ειδικό συνεργείο του υπουργείου Πολιτισμού για να το καθαρίσει.



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...