
Την έντονη δυσαρέσκειά της από τα συνθήματα που φώναξαν οι άνδρες των ΟΥΚ κατά τη διάρκεια της χθεσινής στρατιωτικής παρέλασης στην Αθήνα εξέφρασε η Βασιλική Κατριβάνου...
με ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
