Nεκρός 57χρονος από ηλεκτροπληξία « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Nεκρός 57χρονος από ηλεκτροπληξία

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:49 π.μ.  |  Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Nεκρός 57χρονος από ηλεκτροπληξία
Νεκρός μέσα στο θερμοκήπιό του έπεσε ένας 57χρονος από τον Αμπελόκαμπο λίγο μετά τις 2:30 το μεσημέρι της Κυριακής.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του patrisnews.com, ο άτυχος αγρότης μετέβη στο θερμοκήπιό του, πίσω από την κεντρική πλατεία του χωριού, και υπέστη ηλεκτροπληξία στην προσπάθειά του να χρησιμοποιήσει το κομπρεσέρ για τα λάστιχα του αυτοκινήτου του.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...