Πώς θα ήταν αν κάποιος έφευγε από ένα πάρτι με τον ίδιο τρόπο που αποχωρεί από το Facebook (video) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Πώς θα ήταν αν κάποιος έφευγε από ένα πάρτι με τον ίδιο τρόπο που αποχωρεί από το Facebook (video)

lif-fb-plagia


Οι περισσότεροι που αποφασίζουν να αφήσουν πίσω τους για πάντα τον κόσμο του Facebook, συνήθως επιλέγουν να το κάνουν με μία… μεγαλοπρεπή ανακοίνωση.

Τι θα γινόταν όμως, αν κάποιος επιχειρούσε να φύγει από ένα πάρτι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο; Το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον αστείο.


Το CollegeHumor έφτιαξε ένα τέτοιο βίντεο. «Εχετε γεια φίλοι μου και γνωστοί. Αντίο άνθρωποι που κατά κάποιο τρόπο ξέρω από το σχολείο», λέει ο «πρωταγωνιστής» αφού πρώτα έχει εξηγήσει με εκνευριστική λεπτομέρεια γιατί αποφασίζει να φύγει. Και κανείς από όσους βρίσκονται εκεί δεν ασχολείται μαζί του.  


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook