e-Ευλόγησον με το ηλεκτρονικό θυμιατό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

e-Ευλόγησον με το ηλεκτρονικό θυμιατό

στις   10:00 π.μ.  |  Σάββατο 28 Μαρτίου 2015








Ηλεκτρονικό τσιγάρο έχουμε, ηλεκτρονικό μπάφο επίσης, τι έλειπε από τα ντουμάνια για να κλαιν όλα τ' αλάνια;
Μα τι άλλο από το ηλεκτρονικό θυμιατό;






Wait, what? Πού - πώς - πότε και γιατί;








-Σύμφωνα με το Citynews.ro:



Από την πρόοδο της τεχνολογίας δεν ξέφυγε ούτε η εκκλησία. Ο ιερέας Νταν Ντράγκαν από την Ρουμανία ήταν ο εμπνευστής του πρώτου ηλεκτρονικού θυμιατού, αναθέτοντας σε νεαρό την κατασκευή του.
Στόχος της εφεύρεσης ήταν η αποφυγή του μαυρίσματος των αγιογραφιών αλλά και το να αναπνέουν καλύτερα οι πιστοί μέσα στην εκκλησία, αποφεύγοντας τις τοξικές ουσίες.


Σωστό κι' αυτό, είναι που είναι τοξική ουσία από μόνη της η θρησκεία, ας μην ντουμανιάζει και τους πιστούς με έξτρα ντουμάνια, αφού έτσι κι' αλλιώς οι συγκεκριμένοι ανθρωπότυποι την ακούν και χωρίς ευλογημένο stuff.

osarena
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...