Ένταση σε συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής για τον ρατσισμό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Ένταση σε συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής για τον ρατσισμό

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:15 π.μ.  |  Κυριακή 22 Μαρτίου 2015


Μικροένταση ανάμεσα σε μέλη της Χρυσής Αυγής και αντιεξουσιαστές επικράτησε... κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης του κόμματος έξω από τα γραφεία της στον σταθμό Λαρίσης.

«Ο μόνος ρατσισμός που υπάρχει είναι αυτός που υφίστανται οι Έλληνες πολίτες» ήταν το κεντρικό σύνθημα της συγκέντρωσης σήμερα, παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.

Κατά τη διάρκεια της διαδήλωσης ομάδα κουκουλοφόρων προσπάθησε να περάσει από τις γραμμές των αστυνομικών δυνάμεων που βρίσκονταν εκεί, υπήρξαν κάποιες αντεγκλήσεις, αλλά με την παρέμβαση των ΜΑΤ οι αντιεξουσιαστές αποχώρησαν.



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...