Οι καταλήψεις στα σχολεία θα "κοστίζουν" τις εκδρομές των μαθητών « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Οι καταλήψεις στα σχολεία θα "κοστίζουν" τις εκδρομές των μαθητών

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:22 π.μ.  |  Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015


Δεν θα κάνουν μαθήματα τα Σάββατα ούτε κατά τη διάρκεια των εορτών του Πάσχα οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων οι οποίοι συμμετέχουν σε καταλήψεις άνω των τριών ημερών. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θεωρεί ότι το μέτρο αυτό είναι «βάρβαρο» και προωθεί νομοθετική ρύθμιση, η οποία προβλέπει ότι οι χαμένες ώρες θα αναπληρώνονται με περικοπή εκδρομών και αξιοποίηση σχολικών εορτών.
Ειδικότερα, με εγκύκλιο που έστειλε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης στους διευθυντές των σχολείων γίνεται γνωστό ότι, πλέον, σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών από καταλήψεις, η αναπλήρωσή τους θα εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρεις τρόπους:
α) Περικοπή περιπάτων και εκδρομών.
β) Περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και
γ) Αξιοποίηση των σχολικών εορτών (πραγματοποιούνται και οι εορτές και τα μαθήματα).
Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο, την απόφαση για τον τρόπο αναπλήρωσης των χαμένων διδακτικών ωρών θα λαμβάνει το σχολικό συμβούλιο, το οποίο θα ενημερώνει σχετικά τον διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
«Πρόκειται για λογική επιβράβευσης των καταλήψεων από μειοψηφίες, εις βάρος του εκπαιδευτικού έργου και της πλειοψηφίας των μαθητών», σχολίασε η εισηγήτρια ΚΤΕ Παιδείας ΠΑΣΟΚ, Εύη Χριστοφιλοπούλου, κάνοντας λόγο για «συναλλαγές» μεταξύ του υπουργείου Παιδείας και της ΟΛΜΕ, η οποία δια του προέδρου της και μέλους του ΣΥΡΙΖΑ, Θέμη Κοτσιφάκη έχει ζητήσει την κατάργηση της ισχύουσας διάταξης που προβλέπει αναπλήρωση των χαμένων, από καταλήψεις, διδακτικών ωρών και κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...