Αγρίνιο: Πέταξε τα ναρκωτικά στο δρόμο πριν σταματήσει στο μπλόκο της αστυνομίας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Αγρίνιο: Πέταξε τα ναρκωτικά στο δρόμο πριν σταματήσει στο μπλόκο της αστυνομίας

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:53 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Συνελήφθη, χθες το βράδυ στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου ένας  37χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, στο πλαίσιο στοχευμένων ελέγχων για την πρόληψη της διάδοσης των ναρκωτικών, εντόπισαν χθες το βράδυ στο Αγρίνιο, τον 37χρονο, να επιβαίνει σε σταθμευμένο όχημα, ο οποίος στη θέα των αστυνομικών απέρριψε στο οδόστρωμα δύο συσκευασίες που περιείχαν (10,2) γραμμάρια ηρωίνης.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου, ενώ οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...