Ειδικότερα, οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, στο πλαίσιο στοχευμένων ελέγχων για την πρόληψη της διάδοσης των ναρκωτικών, εντόπισαν χθες το βράδυ στο Αγρίνιο, τον 37χρονο, να επιβαίνει σε σταθμευμένο όχημα, ο οποίος στη θέα των αστυνομικών απέρριψε στο οδόστρωμα δύο συσκευασίες που περιείχαν (10,2) γραμμάρια ηρωίνης.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου, ενώ οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...