Ακινητοποιημένοι βρίσκονται εδώ και λίγη ώρα οι συρμοί του ΗΣΑΠ.
Οι περισσότεροι συρμοί σύμφωνα με το crashonline παραμένουν στις αποβάθρες, και ο κόσμος βρίσκεται μέσα σε αυτούς.
Η μόνη ενημέρωση που υπάρχει μέχρι στιγμής είναι η ανακοίνωση που ακούστηκε από τα
μεγάφωνα, η οποία έκανε λόγο για κάποιο τεχνικό πρόβλημα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!