Οι συγγενείς από το ίδιο βράδυ δήλωσαν την εξαφάνισή του και άρχισαν να τον αναζητούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Στην επιχείρηση εντοπισμού που οργανωμένα ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής και συνεχίζεται μέχρι και τώρα, εκτός από τους συγγενείς και τους συγχωριανούς, παίρνουν μέρος εθελοντές του Ε.Ε.Σ., η ΕΛ.ΑΣ., η Π.Υ. Χαλκίδας και η 7η ΕΜΑΚ από τη Λαμία με τον ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο που διαθέτει.
Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο ίχνος του άτυχου ηλικιωμένου από το χωριό Κοντοδεσπότι και οι έρευνες θα συνεχιστούν μέχρι να πέσει το σκοτάδι.
Πηγή: lamiareport.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...