Αγρίνιο: Ήθελε να στείλει παράνομο καπνό μέσω ΚΤΕΛ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Αγρίνιο: Ήθελε να στείλει παράνομο καπνό μέσω ΚΤΕΛ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:05 π.μ.  |  Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

kapnos

Σε μια σύλληψη ενός 54χρονου προχώρησαν σήμερα Αστυνομικοί του Α.Τ. Αγρινίου στον σταθμό του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας.

Συγκεκριμένα μετά από έρευνα που έγινε μέσα στο αυτοκίνητο του ο δράστης είχε στην κατοχή του 13 κιλά παράνομο καπνό σε σακουλάκια του ενός κιλού το κάθε ένα.


Από ότι φαίνεται ο δράστης ο οποίος είναι και κάτοικος Αγρινίου ήθελε να στείλει τον καπνό μέσω του ΚΤΕΛ.Στον 54χρονο σχηματίστηκε δικογραφία και θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.


aerasnews.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...