Αυτοκίνητο “βούτηξε” στον Αχέροντα « aitoloakarnanianet

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Αυτοκίνητο “βούτηξε” στον Αχέροντα

Αυτοκίνητο “βούτηξε” στον Αχέροντα  Από τύχη σώθηκε ο οδηγός

Το αυτοκίνητο έκανε μία ξέφρενη πορεία, χτύπησε αρχικά σε μία κολόνα φωτισμού, στη συνέχεια έπεσε σε βάρκες που ήταν δεμένες στο μώλο και τελικά κατέληξε στο νερό.

Ο κόσμος που έφτασε στο σημείο άρχισε να φωνάζει…

Ο οδηγός, αρχικά, προφανώς ζαλισμένος δεν κινούνταν, αλλά μετά από λίγα δευτερόλεπτα κατάφερε να βγει από το όχημα και με την βοήθεια όσων προσέτρεξαν στο σημείο, πριν το αυτοκίνητο βυθιστεί εντελώς.

Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της Πρέβεζας ενώ αναμένεται γερανός προκειμένου να ανασύρει το όχημα που βρίσκεται στο βυθό του ποταμού.

Πηγή: pamepreveza.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook