
Στο ιδιωτικό θεραπευτήριο “Υγεία” μετέβη σήμερα ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης...
Ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ, πήγε στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε σειρά εξετάσεων, που ήταν προγραμματισμένες.
Πρόκειται για έναν τυπικό έλεγχο, που ακολουθεί την τοποθέτηση βηματοδότη, που έχει κάνει ο κ. Μητσοτάκης στις 25 Ιανουαρίου, όταν παρουσίασε συμπτωματική βραδυκαρδία.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!