Στο νοσοκομείο ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Στο νοσοκομείο ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης...

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   12:00 π.μ.  |  Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015




Στο ιδιωτικό θεραπευτήριο “Υγεία” μετέβη σήμερα ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης...



Ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ, πήγε στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε σειρά εξετάσεων, που ήταν προγραμματισμένες.


Πρόκειται για έναν τυπικό έλεγχο, που ακολουθεί την τοποθέτηση βηματοδότη, που έχει κάνει ο κ. Μητσοτάκης στις 25 Ιανουαρίου, όταν παρουσίασε συμπτωματική βραδυκαρδία.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...