Σε άθλια κατάσταση ο δρόμος μετά το Πλατυγιάλι (φωτο) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Σε άθλια κατάσταση ο δρόμος μετά το Πλατυγιάλι (φωτο)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:00 π.μ.  |  Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

epi-dromos-platygialiΣε άθλια κατάσταση βρίσκεται ο δρομος μετα το Πλατυγιάλι, σε μήκος περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων. 

Το dragamesto που παραθέτει και φωτογραφίες από το σημείο, αναφέρει: «Υποτίθεται οτι η δημοτικη αρχη εχει «διαμαρτυρηθεί «με παραστασεις στον εργολάβο,χωρις αποτέλεσμα.

Όταν σπάτε το αυτοκίνητο σας η οταν ραγίζει το τζαμί του αυτοκινήτου απο τις πέτρες που εκτοξεύουν διερχόμενα οχήματα τους πιστεύετε;»
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...